diumenge, 10 de maig del 2026

El mes d'Abril a I3

Aquest mes d’abril ha estat ple d’experiències, descobertes i moments molt especials a la classe d’I3. Els infants han gaudit de moltes activitats diferents que els han permès aprendre, compartir i créixer a través del joc, la convivència i l’experimentació. En aquest recull de fotografies podreu veure alguns dels moments més significatius que hem viscut durant aquestes setmanes a l’escola.

Una de les activitats més esperades va ser el Dia de l’Esport, una jornada molt especial on els nens i nenes més petits van participar en diferents curses adaptades a la seva edat. Va ser un matí ple d’emoció, il·lusió i alegria, i els infants van gaudir molt corrent, animant els companys i compartint l’activitat amb les seves famílies.

Aquest abril també hem continuat fomentant el gust pels contes i les històries. Vam rebre la visita d’un conta contes que ens va explicar un conte de manera molt vivencial i divertida, captivant l’atenció dels infants des del primer moment. A més, també vam gaudir d’una representació de teatre amb titelles a l’escola, una experiència plena de màgia, sorpresa i imaginació que va entusiasmar molt els nens i nenes.

Com cada any, Sant Jordi ha tingut un protagonisme molt especial dins l’aula. Els infants van poder portar el seu conte preferit de casa i compartir-lo amb els companys i companyes, creant moments molt bonics al voltant de la lectura. També vam celebrar els Jocs Florals i vam tenir l’oportunitat de compartir una estona molt enriquidora amb els alumnes de 3r, que van preparar i explicar un conte als més petits. Aquesta activitat va afavorir la convivència entre alumnes de diferents edats i va crear un ambient molt afectuós i especial.

Durant aquest mes també hem continuat treballant les lletres, els números i diferents propostes de plàstica, sempre a través d’activitats manipulatives i adaptades al ritme dels infants. Paral·lelament, hem seguit descobrint l’entorn i observant els canvis que ens porta la primavera, aprofitant la curiositat natural dels nens i nenes per aprendre a través de l’observació i l’experimentació.

Ha estat un mes d’abril molt complet, ple d’aprenentatges, emocions i moments compartits que ens ajuden a continuar creixent junts dia a dia. Esperem que gaudiu molt d’aquest recull de fotografies i que els infants us puguin explicar moltes de les experiències viscudes a l’escola. Si voleu fer una ullada, feu clic aquí 

dimecres, 6 de maig del 2026

El mes d'abril a I5

Durant aquest mes hem gaudit de moltes activitats lúdiques i divertides. Hem celebrat el Dia de l’Esport, hem escoltat un conte en anglès i també hem celebrat Sant Jordi, juntament amb la Setmana de la Lectura.

Al llarg d’aquests dies, els alumnes han participat en diverses activitats extraordinàries: l’explicació d’un conte als alumnes de 6è, la creació de postals de Sant Jordi, la implicació en els Jocs Florals, aquest any amb la temàtica d’Antoni Gaudí, la col·laboració en la iniciativa de la biblioteca per elaborar punts de llibre i la representació d'una obra de titelles per part dels alumnes de 5è.

En definitiva, ha estat un mes ple d’aprenentatges, creativitat i moments compartits que ens han permès gaudir encara més de l’experiència escolar.

Podeu veure més fotografies clicant aquí








El mes de maig a I5

Aquest mes de maig ha estat molt especial i ple d'experiències inoblidables. Hem tingut l'oportunitat de marxar de colònies i gaudir...