dissabte, 24 de desembre del 2022

S'acaba el 1r trimestre a P-5

 Fa poc que vam començar el curs i ja ha arribat el final del 1r trimestre, estem a prop del Nadal i hem viscut ja moltes aventures junts, estem aprenent i ens anem coneixent més i més. 

Ja tenim tots 5 anys i en aquest mes hem celebrat un aniversari. Moltes Felicitats !!!



Encara que aquest mes ha tingut pocs dies de classe, hem treballat molt preparant els treballs de Nadal.  Us van agradar?  








Seguim amb els jocs matemàtics i de llengua que podeu veure AQUÍ una petita mostra.


I mireu quins camins fem amb el robot Kubo.

I com camina.....


I ha arribat el dia més esperat, la celebració del Nadal a l'escola amb Nadales, poesies, festa a classe, el Pare Noel, el tió,....  
Si cliqueu la foto veureu moooltes fotos d'aquest dia.












I abans d'acabar us comparteixo un joc que hem fet a classe i que va molt bé per ampliar vocabulari i la consciència fonològica, molt important per l'aprenentatge de la lectoescriptura.




I ja per acabar us desitgem molt BONES FESTES!!



dimarts, 20 de desembre del 2022

El Nadal i les tecnologies a I5


Els nens i nenes de I5 treballen de valent cada dia a l'escola, amb molta il·lusió i entusiasme. Assumeixen reptes per tal de fer-se mica en mica més grans. Així de bé fan servir les noves tecnologies, estan en progrés cap al desenvolupament de la competència digital. 

Amb molta dedicació han preparat aquesta petita felicitació de Nadal per tothom,


fes clic a  BON NADAL




dimecres, 14 de desembre del 2022

Novembre a I4

ANIVERSARIS

Hem celebrat l'aniversari de la Maria i de la Charlotte. Moltes felicitats a totes dues!



JOCS DE LLENGUA
Hem estat treballant amb les lletres, aprenem jugant! I ens agrada moltíssim!




SORTIDA AL MERCAT
Hem anat al mercat a veure totes les parades i els diferents aliments que trobem. Hem comprat fruites per fer macedònia.





HEM FET MACEDÒNIA
Avui els nens i nenes de I4 amb les fruites que vam comprar al mercat hem fet macedònia i estava boníssima!



dimecres, 16 de novembre del 2022

Novembre a P-5

El  penúltim mes de l'any s'ha acabat, un mes llarg i ple d'activtats. Tres nenes han fet els 5 anys, moltes felicitats per totes elles.




El projecte del cos continua avançant i en aquest mes hem treballat molt els sentits. Aquí teniu una mostra. 

Hem fet diverses activitats, com sortir al mercat per treballar els aliments i les fruites de la tardor. També vam fer un petit treball de camp. Anotar quantes parades de menjars diferents n'hi ha.

Cliqueu la imatge per veure més fotos.


Les fruites que vam comprar després les vam observar amb tots els sentits. Mireu, mireu

"Al novembre cava i sembra" diu una dita popular, doncs a P-5 no hem cavat però sí hem plantat bulbs per obervar-ne el creixement. I aquí ho podeu veure

Amb la senyo Sara hem fet psicomotricitat i pintura. Sona estrany, oi? Doncs mireu les fotos per veure que més que estrany va ser molt divertit.

I a travès dels jocs seguim avançant els conceptes matemàtics i la lectoescriptura. Mireu que bé ho fem.

Les simetries les hem descobert amb peces i ha estat molt fàcil


Si voleu veure més fotos cliqueu la imatge

I ja hem començat a treballar amb el Kubo el robot amb el que estem aprenent robòtica.







divendres, 4 de novembre del 2022

EL MES D'OCTUBRE A I-3

 A l'aula d'I-3 ja hem començat a treballar de valent, hem passat un mes d'Octubre d'alló més bé. Hem començat treballant la tardor i per això vem anar d'excursió de CAN MERCADER. Allà vam trobar castanyes, fulles dels colors de la tardor i sobretot vam JUGAR MOLT AMB ELS NOSTRES COMPANYS.


(Per veure més fotos, cliqueu aquí)

I per acabar la festa de la Castanyada, vam fer panellets i el festival de la Tardor. Ahhhh!!! i també vam rebre la visita de la castanyera.


El mes d'octubre a I-4

 

Benvolgudes famílies;

Aquí teniu el que han fet els nens i nenes d'I4 aquest mes d'octubre, ho han gaudit molt, mireu, mireu,...


EXCURSIÓ A CAN MERCADER

Els nens i nenes de I4 hem anat d'excursió al parc de Can Mercader a treballar la tardor, ens ho hem passat molt bé.


Fes click aquí


LA CASTANYADA

Hem cantat, hem fet el poema de la tardor, hem fet i menjat menjat que estavem... mmm boníssims!!


Fes click aquí


PSYCHOMOTOR

Als alumnes de I4 els hi encanta moure's i experimentar amb el seu cos, s'ho han passat genial!! mireu, mireu,...


Fes click aquí


divendres, 28 d’octubre del 2022

Psychomotor a I5

 Les sessions de psychomotor es troben envoltades de moviment, joc i aprenentatge. Compartim estones amb els diferents nens i nenes del grup classe, coneixent una mica més les diferents opcions que es proposen a les activitats plantejades i gaudim molt.

Les possibilitats del nostre cos així com un bon acompanyament de les nostres emocions formen l'eix central de les diferents sessions de psycho. Els nens i nenes de I5 posen en pràctica allò de men sana in corpore sano. Vols veure més? Fes clic aquí


El mes de maig a I5

Aquest mes de maig ha estat molt especial i ple d'experiències inoblidables. Hem tingut l'oportunitat de marxar de colònies i gaudir...